
15 éve dolgozom az e-kereskedelem világában
– és ha valamit megtanultam ez idő alatt, az az, hogy egy webshop soha nem csak a termékekről és a hirdetésekről szól.
Az igazi különbséget az jelenti, hogy mennyire tudatosan és szervezetten épül fel a teljes működés – a marketingtől a logisztikáig, a csapatmunkától a technológiáig.
Az én utam informatikai háttérrel indult, majd egy piacvezető, nagy forgalmú webáruház vezetőjeként ismertem meg belülről, milyen, amikor minden nap komoly döntések százai formálják a vállalkozás jövőjét. Hét éven át vezettem egy többszázmilliós árbevételű online könyves céget, ahol nem volt hibázási lehetőség – minden döntés azonnal látszott a bevételeken, a profiton és a vevői élményen.
Ez adott alapot és bátorságot, hogy elindítsam az Adlogic-ot, ahol ma közel 20 szakértővel együtt dolgozunk azon, hogy ügyfeleink online jelenléte ne csak „működjön”, hanem ténylegesen működtessen. Számomra az ügyfél sikere mindig többet jelent, mint egy jó kampányeredmény: a cél az, hogy hosszú távon stabil, kiszámítható és nyereséges e-kereskedelmi cég működjön a háttérben.
Rendszeresen előadok szakmai konferenciákon, tagja és szervezője vagyok több MasterMind csoportnak, emellett az E-commerce Hungary közösségben is aktívan részt veszek. Ez folyamatos tanulást, inspirációt és kapcsolatépítést jelent, amit aztán visszaviszek az ügyfeleimhez.
év tapasztalat
fő szakértői csapat
Őszinteség és gyakorlati megoldások
Nincs felesleges körítés, csak az, ami valóban előremozdítja a cégedet.
Tulajdonosi szemlélet
Minden javaslatom mögött az a kérdés van: „hogyan hoz több profitot és stabilitást hosszú távon?”
Biztonság és átláthatóság
Mérhető adatok, tiszta riportok, világos döntési pontok.
Ha velem dolgozol, azt kapod, amit én is képviselek:
Az e-kereskedelem nekem nem „munka”: ez a közeg az, ahol otthon érzem magam, ahol látom, hogy a jó döntések emberek életét, cégek jövőjét képesek megváltoztatni. És pontosan ezért tartom küldetésemnek, hogy a magyar webáruház-tulajdonosok ne egyedül küzdjenek a kihívásokkal, hanem professzionális, kipróbált megoldásokkal építsék a jövőt.
Őszinteség és gyakorlati megoldások
Nincs felesleges körítés, csak az, ami valóban előremozdítja a cégedet.
Tulajdonosi szemlélet
Minden javaslatom mögött az a kérdés van: „hogyan hoz több profitot és stabilitást hosszú távon?”
Biztonság és átláthatóság
Mérhető adatok, tiszta riportok, világos döntési pontok.
Vélemények
Milyen velem együtt dolgozni?

Zabari István
Tulajdonos | lumenet.hu
“Amikor egy futárszolgálat, bankkártyás fizetési mód, számlázó mellett döntesz a webáruházadba, az olyan mint egy összeköltözés. Ki lehet lépni belőle, de macerás. Amikor egy vállalatirányítási rendszert kell választanod, az olyan mint egy házasság: tartósan összekötöd az életed a választottal, ezért jól át kell gondolnod a döntést. Döntésünk során Venk László és csapata kiváló “házassági tanácsadó” volt az igényeink felmérésétől, a pályáztatáson át a bevezetésig.”

Ádám Attila
Tulajdonos | reflexshop.hu
“Laci évek óta olyan szakmai meglátásokkal segíti a munkánkat, amilyet semmilyen más tanácsadótól vagy ügynökségtől nem kaptunk még: gyakorlatilas, reális és eredményfókuszú. De a legnagyobb plusz pont a vállalkozói szemlélete, amivel a közös munka nem csak egy partnerkapcsolat. Olyan, mintha legalább annyira érdekelt lenne a cég eredményeiben, mint én tulajdonosként. Csak ajánlani tudom!"

Csereklei Zoltán
Tulajdonos | pelenka.hu
“Az Adlogic csapatával történt együttműködésünk óta nemcsak jobban átlátjuk a webshopunk gyenge pontjait, de ezek nagy részén már javítani is tudtunk, így hatékonyabb kampányokat és magasabb konverziót tudtunk elérni az oldalon. Szeretem a közös munkát az AdLogic csapatával.”