Nem az számít, mennyit költesz marketingre – hanem az, mennyit hoz vissza.

Átfogó marketingstratégia

A legtöbb webshop rengeteg pénzt éget el marketingre, miközben nem látja pontosan, mely csatornák hozzák az eredményeket, és melyek csak a költségeket növelik. Az átfogó marketingstratégia abban segít, hogy minden kampány a vállalati célokat támogassa, és a költés valódi megtérülést hozzon.

blank
hendre
blank
A marketinget sok webshop vezető „költségként” kezeli, nem pedig befektetésként.

Emiatt gyakori, hogy a döntések kampányról kampányra, rövid távú impulzusok alapján születnek.

Tipikus problémák:

Összhang hiánya

A cégek egyszerre több csatornán hirdetnek, de nincs összehangolt stratégia.

Hibás célkitűzések

A kampányok céljai nem illeszkednek a cég üzleti céljaihoz.

Pénzügyi káosz

A marketingbüdzsé felhasználása nem átlátható, gyakran pazarló.

A mérés és riportálás hiányos,

így a vezető nem látja, mi termel profitot és mi viszi a pénzt.

Előnyök

Miért éri meg neked ez a szolgáltatás?

Profitfókusz

Nem csak forgalmat hajszolunk, hanem világos ROI- és ROAS-célok mentén építjük a kampányokat.

Átlátható büdzsé

Pontosan tudod, mennyit költesz, és mely csatorna mennyit hoz vissza.

Kiszámítható növekedés

Éves stratégia alapján futó, összehangolt kampányokkal tervezhető, stabil eredményt kapsz.

Ügyfelünkkel történt

Egy középvállalatnál például a hirdetési költés évente 50 millió forint fölött volt, de nem tudták megmondani, mely csatornák hozzák a vásárlásokat. Az átfogó stratégia bevezetése után világossá vált: a Google Ads kampányok 4-szer nagyobb megtérülést hoztak, mint a Facebook, így a költségátcsoportosítás azonnal növelte a profitot.

Az átfogó marketingstratégia célja, hogy

A marketing ne önálló egységekből álljon, hanem egy összehangolt, adatokra épülő rendszer legyen.

A szolgáltatás során:

Csatornákra bontott stratégia készül

Megvizsgáljuk, mely platformok (Google, Meta, TikTok, e-mail, affiliate stb.) hozzák a legjobb eredményeket.

Éves kampánytervet készítünk

Minden hónapra világos üzenetekkel, költségkerettel és prioritásokkal.

ROI- és ROAS-fókuszú tervezést adunk

Nemcsak a forgalmat, hanem a profitabilitást is figyelembe vesszük.

Prioritási mátrixot állítunk fel

Világossá tesszük, mely tevékenységek hoznak gyors eredményt, és melyek a hosszú távú márkaépítést támogatják.

Az eredmény egy átlátható és mérhető marketingrendszer, amely közvetlenül a cég üzleti céljaihoz kapcsolódik.

blank
Hogyan dolgozunk?

A stratégia kialakítása során nem kampányszintű, hanem vállalati szintű gondolkodást alkalmazunk.

Miinden esetben a következő folyamat szerint dolgozunk:

1

Helyzetelemzés

Felmérjük a jelenlegi marketingcsatornákat, költéseket és megtérüléseket.

2

Piaci és versenytárselemzés

Feltárjuk, hogyan teljesítenek a versenytársak, és hol vannak piaci rések.

3

Éves marketingstratégia tervezése

Lebontva csatornákra, hónapokra, kampányokra.

4

Mérési terv kialakítása

KPI-ok és riportstruktúrák meghatározása, hogy minden döntés adatalapon szülessen.

Ezzel a módszertannal biztosítjuk, hogy a marketing ne impulzusok alapján történjen, hanem hosszú távú üzleti stratégiára épüljön.

Várható eredmények

Az átfogó marketingstratégia bevezetése után a vezetői döntéshozatal jóval egyszerűbb és átláthatóbb lesz.

Az eredmények a következőkben mérhetők:

blank

Hatékonyabb pénzügyek

A marketingbüdzsé hatékonyabban oszlik meg, minden forintnak nyomon követhető a megtérülése.

Profitabilitás

Világossá válik, mely csatornák és kampányok termelnek valóban profitot.

Megtervezett marketingstratégia

A cég marketingtevékenysége nem reaktív, hanem proaktív lesz: a kampányok előre tervezetten futnak.

Adatalapú jelentések

A vezető pontos, adatvezérelt riportokat kap, így biztonsággal dönthet a költségvetésről.

Gyakorlati részletek

Időtáv

2–4 hét a teljes helyzetelemzéstől az éves terv kidolgozásáig.

Eredménytermék

Részletes stratégiai dokumentum, éves kampányterv, KPI- és riportstruktúra.

Kinek ajánljuk?

Tulajdonosok, ügyvezetők és operatív vezetők, akik szeretnék ha a marketing költésük valóban megtérülne és szeretnék tudni, hogy ez milyen lépésekkel érhető el.

Gondoltad volna?

A marketing olyan, mint egy sportcsapat: ha minden játékos külön játszik, szétesik a játék. Mi összehangoljuk a csapatot, hogy mindenki ugyanazért a gólért fusson.

Példák

Ügyfeleinkkel történt

A marketing nem költség, hanem befektetés – ha átlátható és tervezett.

Az átfogó stratégia megmutatja, hol érdemes költeni, és hogyan érhető el magasabb profit ugyanabból a büdzséből.