Az online hirdetési környezet 2025-ben gyorsabban változik, mint valaha. Az e-kereskedőknek nem elég pusztán jelen lenni a Meta vagy a Google Ads felületein:
Az online hirdetési környezet 2025-ben gyorsabban változik, mint valaha. Az e-kereskedőknek nem elég pusztán jelen lenni a Meta vagy a Google Ads felületein:
A Google folyamatosan alakítja a keresési élményt, és a Google AI Overviews megjelenése az egyik legjelentősebb változás az elmúlt években. Ez a fejlesztés
A webshop szerepe és piaci jelentőségeAz e-kereskedelem 2025-ben már nem csupán egy kiegészítő értékesítési csatorna, hanem a legtöbb vállalkozás első számú növekedési motorja.
Egy új vásárlói generáció felemelkedéseAz online kereskedelemben az elmúlt évek egyik legizgalmasabb fordulata, hogy a vásárlói döntések egyre fiatalabb korosztályokra tevődnek át. Ma
Az e-kereskedelemben egyre gyakrabban jelennek meg a külföldi óriások: Amazon, Zalando, Aliexpress. Első ránézésre úgy tűnhet, lehetetlen velük versenyezni – hiszen olcsóbbak, szélesebb